poniedziałek, 16 stycznia 2012

Nie oceniaj mnie bo ja dobrze wiem kim jestem!

Dławię się Tobą " droga przyjaciółko" !
każde Twe słowo to było zwykłe kłamstwo!
Choć jeszcze pół roku razem przed nami,
dla mnie nie istniejesz... Ty z twoimi obłudnymi grami!


i masz czelność nazywać mnie " suką " ?

to powiedz mi to prosto w twarz, przynajmniej przyznaj się o co Ci chodzi.
co takiego Ci zrobiłam?
chodzi o jednego chłopaka, a może o drugiego, nie moja wina, że oni Cię tak traktują.
bo nawet powiedzieć Ci już nic nie można.
i Ty mówisz, że to ja się zmieniłam...
nie, nie zmieniłam się. nadal jestem taka sama. tylko teraz rzadziej ufam.
spojrzeć się na mnie nie możesz, to nie patrz, nikt Ci nie każe.
nie chcesz mnie widzieć, pisać. ach !
przykro mi ale będziesz jeszcze musiała przez pół roku.
a to co do mnie masz, mogłabyś powiedzieć.
i nie wciągaj w to Przemka, bo to, że mówisz, że przez niego się zmieniłam, bo kompletne bzdury.
bo nie zmieniłam się, a nawet jeśli to na pewno nie przez niego.
On nie ma tu nic do rzeczy. 
i proszę Cię " przyjaciółko " zastanów się nad swoim zachowaniem.
bo ja tego tolerować nie będę. 
a suką możesz nazwać siebie. 
bo ja swoją wartość, w przeciwieństwie do Ciebie znam.
i to, ze Ci się nie podoba jaka jestem, to już twoja sprawa. 
nie podoba Ci się jaka jestem i z kim się zadaje, to nie zadawaj się ze mną, bo ja ze swoich ludzi nie zrezygnuje, a już na pewno nie dla Ciebie.
bo nie jesteś tego warta. fałszywość bez granic.
i teraz po tym możesz mnie nazwać taką i taką, suką, szmatą, proszę bardzo.
miło mi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz