środa, 11 stycznia 2012

Też to czułam, te motylki w brzuchu na sam twój widok. Ale wszystko się spieprzyło i teraz czuje tylko zbierające się łzy

Teraz nie ma już nic. :(
nie ma Ciebie, to tak jakby nie było i mnie.
już się tak dobrze układało, a teraz znowu to samo.
te głupie smsy dały mi taką cholerną nadzieję, tylko czy warto było?
czy to była prawda? chciałabym słyszeć na te pytania odpowiedź.
ale boję się, boję się jak cholera. może dla Ciebie to coś znaczyło, ale co jeśli nie?
co wtedy? wtedy będzie jeszcze gorzej niż jest teraz.
tak siedzę i myślę i się zastanawiam.. napisać do Ciebie?
może Ty właśnie czekasz na to, żebym teraz to ja chociaż raz pierwsza napisała.
napisałabym, chciałabym napisać, ale nawet nie wiem co :(
tak po prostu zapytać kim dla Ciebie byłam?
wszystko z dnia na dzień staje się coraz trudniejsze.
im więcej o Tobie myślę, tym więcej chcę mi się płakać.
już nie potrafię szczerze uśmiechać się tak jak kiedyś, gdy Cię nie było.
gdy Cię jeszcze nie znałam.
a przestać myśleć o Tobie nie mogę, nie da się..
chciałabym zebrać się w sobie i zacząć od nowa, wszystko od początku.
ale tak cholernie mi Ciebie brakuję, że nie mogę.
Chciałabym spróbować jeszcze raz.. ale czy warto?
nie wiem już sama.

ściskała z całej siły w ręce chusteczkę. nawet nie zauważyła, kiedy z jej oczu potoczyły się łzy. nie umiała sobie z tym wszystkim poradzić. nie umiała bez niego żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz